Ankieta rozpoznawcza

Szanowni Państwo!

Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety, której celem jest pozyskanie informacji  na temat zainteresowania Państwa i waszych uczniów uczestnictwem w zajęciach dodatkowych z matematyki prowadzonych przez studentów z Koła Naukowego Laboratorium „Matematyczne” Paradoks.

Chcielibyśmy kontynuować rozpoczęty w 2019 roku projekt „Zielonogórskie Spotkania z Matematyką”, który musieliśmy przerwać z powodu epidemii. Nasz projekt z założenia miał zachęcać młodych ludzi do zainteresowanie się matematyką i spojrzenie na nią inaczej, niż tylko jak na przedmiot który trzeba zdać w szkole.

Uzyskane informacje pozwolą nam poznać Państwa potrzeby w tym zakresie i podjąć właściwe działania w celu ich zaspokojenia. W obecnej sytuacji, w której stawia nas konieczność odbywania nauki zdalnej, ciężko nam przewidzieć, jakie są realne potrzeby uczniów i nauczycieli z zakresu dodatkowych zajęć, które mogłyby być dużym uatrakcyjnieniem zwykłych lekcji matematyki.

Zwracam się więc z prośbą o wypełnienie ankiety, abyśmy mogli wiedzieć, jak duże byłoby ogólne zainteresowanie oraz jakie są Państwa oczekiwania odnośnie takich zajęć, od tego możemy uzależnić częstość spotkań oraz ich formę.

Na razie zajęcia odbywałyby się online, dopóki sytuacja z epidemią nie ulegnie zmianie.

Ankieta jest anonimowa, wypełnienie jej zajmie około 2 minut. Link do ankiety: https://forms.gle/3JMGeHci1VDRydQj9
Dziękujemy za poświęcony czas.

Kornel Żuber
Prezes Koła Naukowego Laboratorium „Matematyczne” Paradoks